Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Jak dlouho jste na trhu?

Prostřednictvím internetových stránek www.vysivane-rucniky.cz prodáváme naše výrobky již od roku 2009.

Nemohu o své peníze přijít, když je zasílám předem na bankovní účet?

Vzhledem k tomu, že peníze jsou zasílány elektronickým bankovnictvím přímo na náš účet, je jejich dohledání v případě reklamace velice snadné a o své peníze se tak obávat nemusíte.

Co se stane v případě, že si objednám barvu ručníku/osušky, která není momentálně dostupná?

V tomto případě Vás budeme vždy telefonicky kontaktovat ohledně aktuálně dostupných barev a společně vybereme náhradní barvu.

Nepřišla mi zásilka s mojí objednávkou. Co mám dělat?

S číslem zásilky, kterou jste obdrželi na Váš e-mail kontaktujte společnost Zásilkovna, případně zkuste zjistit stav zásilky ZDE. Pokud jste e-mail neobdrželi, zkontrolujte složku SPAM.

Pokud jste byli informování, že se Vaše objednávka posílá a stále Vám nedorazila.

V případě, že jsme Vás kontaktovali ohledně odeslání Vaší zásilky a Vy jste přesto zásilku neobrželi, kontaktujte nejprve Zásilkovnu a poté se obraťte na nás. Děkujeme za pochopení.

Nepřišel mi e-mail s potvrzením mé objednávky a platebními údaji, kde ho najdu?

Podívejte se do Vaší e-mailové schránky, do složky SPAM, zda nepřišlo potvrzení do této složky.

Proč musím objednávku platit předem na účet?

Veškerý náš sortiment je vyráběn na zakázku a není vyšit skladem.

Objednal(a) jsem si stejné zboží jako v předchozí objednávce, ale odstín není přesně stejný.

Může se stát, že některé zboží objednané od našeho dodavatele nemusí být vždy stejné a může se lišit.

Co mám dělat, když otevřu zásilku a zboží se liší od mé objednávky.

Co nejdříve nás kontaktujte e-mailem, nebo telefonicky. Pořiďte fotografii dodaného zboží, kterou nám zašlete na e-mail spolu s bližšími informace.

Jaká je cena dopravy a balného?

Cena dopravného a balného je 150 Kč

Mohu si zvolit jinou formu dopravy, než Zásilkovnu?

Naše zásilky zasíláme pouze prostřednictvím Zásilkovny.